Seuroilta esityksiä syyskokoukselle

#UUTINEN 17.10.2012

Uimaliiton syyskokouksessa 10. marraskuuta valitaan jälleen uusia jäseniä ja puheenjohtaja liittohallitukseen. Jäsenseurat voivat esittää henkilöitä hallitukseen.

Syyskokous järjestetään 10. marraskuuta. Paikkana toimii ensimmäistä kertaa Rantasipi Airport Congress Center Vantaalla, jonne on erinomaiset liikenneyhteydet joka puolelta.

Ennen syyskokousta järjestetään Ihan liekeissä -seurafoorumi. Avainaiheena on vuonna 2013 käynnistyvä Uimaliiton strategia 2020, minkä puitteissa kuullaan seuraesimerkkejä Swimming Jyväskylän ja Nivalan Saukkojen toiminnasta. Kuinka Uimaliiton uusi strategia voidaan kytkeä osaksi seurojen omia strategioita ja toimintaa?

Samanaikaisesti tarjolla on myös uinnin kilpailusihteerien tapaaminen Uimaliiton uintikilpailuvastaava Riku Riikosen johdolla. Seurafoorumiin tai kilpailusihteerien tapaamiseen tulee ilmoittautua 1.11. mennessä. Osallistujille tarjotaan lounas. Ilmoittautuminen syyskokoussivulla.

Esitykset hallituksen jäseniksi ja puheenjohtajaksi

Uutta tänä vuonna on se, että kaikki syyskokoukseen osallistuvat seurojen edustajat (myös seurojen puheenjohtajat) tarvitsevat edustamansa seuran valtakirjan ja henkilöllisyystodistuksen kokoukseen saapuessaan.

Syyskokouksessa valitaan liittohallitukselle neljä uutta jäsentä ja puheenjohtaja kaksivuotiskaudelle 2013-2014. Liittohallituksessa erovuorossa ovat jäsenet Martti Ala-Seppälä, Tiina Kivisaari, Jari Komulainen ja Antti Wihanto sekä puheenjohtaja Sanna Lauslahti. Liittohallituksen jäseninä jatkavat vuoden 2013 loppuun asti Matti Alpola, Markku Hirvonen, Tero Matkaniemi ja Sami Wahlman.

Nykyinen puheenjohtaja Sanna Lauslahti on ilmoittanut jättävänsä puheenjohtajuuden tämän vuoden loppuun.

Uimaliiton jäsenseurojen esitykset henkilöistä valittaviksi liittohallitukseen ja/tai puheenjohtajaksi pyydetään toimittamaan vaalivalmisteluvaliokunnalle 19.10. mennessä. Esityksille on ehdolleasettamiskaavake Uimaliiton syyskokoussivulla. Liittohallitusten jäsenten ja puheenjohtajan tehtävänkuvaukset ja esitysohjeet löytyvät myös syyskokoussivulta. Vaalivalmisteluvaliokunta käsittelee esitykset ja julkaisee ne 26. lokakuuta. Tämän jälkeen vielä syyskokouksessa voi asettua ehdolle.

Kaikki syyskokousmateriaalit julkaistaan syyskokoussivulla.

Aikataulu lauantai 10.11.

klo 10-12 Ihan liekeissä -seurafoorumi
klo 10-12 Kilpailusihteerien tapaaminen
klo 12-13 Lounas (yllä mainittuihin ilmoittautuneille)