Sami Wahlmanille hopeinen ansiomerkki

#UUTINEN 17.5.2017

Suomen Uimaliiton puheenjohtaja Sami Wahlmanille on myönnetty Euroopan uimaliiton hopeinen ansiomerkki. Wahlman vastaanotti tunnustuksen LEN:n kongressissa viime viikonloppuna.

Euroopan uimaliitto LEN:n toiminnassa pitkään vaikuttaneelle Sami Wahlmanille luovutetiin LEN:n hopeinen ansiomerkki viime lauantaina Ranskan Marseillessa. 44-vuotias Wahlman on toiminut LEN:n masterskomitean jäsenenä vuodesta 2008 alkaen. Hän on ollut järjestämässä Suomen isännöimiä EM-kilpailuja vuosina 2000 ja 2006, sekä nuorten EM-kilpailuja 2010 ja taitouinnin nuorten MM-kilpailuja vuonna 2014. FINA:n kansainvälisenä uintituomarina hän on toiminut jo vuodesta 2007.

Wahlman allekirjoitti viikonlopun LEN-kongressissa myös kesän 2018 nuorten EM-kilpailujen järjestämissopimuksen LEN:n puheenjohtaja Paolo Barellin kanssa.

Henkilöt

Sami Wahlman