PrimaCat uusi kumppani nuorten maajoukkueelle

#UUTINEN 18.2.2015

Nuorten uintimaajoukkue on saanut nimikkotukijan. Uintiurheilugaalassa julkistettiin Uimaliiton ja PrimaCatin välinen yhteistyösopimus, mikä tekee nuorten uintimaajoukkueesta jatkossa Team PrimaCatin.

Suomen Uimaliiton uusi yhteistyökumppani on kotimainen kissanruokavalmistaja PrimaCat. Korkealaatuisista ja tyytyväisyystakuulla varustetuista kissanruuistaan tunnettu PrimaCat toimii erityisesti nuorten uintimaajoukkueen tukijana vuoden 2016 loppuun asti ulottuvalla sopimuksella.

Nuorten uintimaajoukkue, nyt Team PrimaCat, toteuttaa myös laadukasta leiri- ja kilpailutoimintaa, tavoitteenaan alle 18-vuotaiden EM-, MM- ja olympiauinnit. Nuorten olympiavalmentaja Jari Varjonen oli tyytyväinen uuteen kumppaniin:

– Tuki on erittäin tervetullutta. Jo nuorten ikäsarjoissa kilpailu kansainvälisillä altailla on äärettömän kovaa, emmekä voi antaa tasoitusta muille maille missään asioissa. Siksi tarvitsemme kilpailukokemusta ja leireille paljon tukipalveluita, kuten fysioterapiaa, tekniikkakuvauksia ja analysointia, Varjonen muistuttaa.

PrimaCatilla ymmärretään huippu-urheilun vaatimukset jo nuorten iässä.

– On ilo ja kunnia olla mukana tukemassa arvokasta nuorisotyötä yhdessä Uimaliiton kanssa. Entisenä kilpauimarina mukana olo tämän kaltaisessa yhteistyössä on minulle sydämenasia. Haluamme tuellamme mahdollistaa nuorille uimareille mahdollisimman hyvät olosuhteet harjoitteluun ja sitä kautta kilpailumenestykseen, sanoo Prima Pet Premium Oy:n toimitusjohtaja Petri Tiitola

www.primacat.com

Henkilöt