Pisara-kampanja, kokeile ilmaiseksi nyt!

#UUTINEN 12.1.2015

Uintiurheilun osaamiskeskus Pisara järjestää Pisara-kampanjan, jonka aikana kaikki voivat käyttää palvelua ilmaiseksi aina helmikuun loppuun asti. Tutustu ja seuraa Pisara-uutisia myös sosiaalisessa mediassa.

Pisara toimii hienosti myös mobiililaitteissa. Kuva: Juho Suuperko

Pisara-kampanja on käynnissä 28. helmikuuta asti. Rekisteröitymällä Pisaran käyttäjäksi osoitteessa pisara.uimaliitto.fi ja pyytämällä pääsyä joukkueeseen Pisara 2.0 olet mukana tutustumiskampanjassa.

Voit tutustua Pisaran ominaisuuksiin ja harjoitella sen käyttöä päivittäisen treenaamisesi apuna. Pisarasta löydät lukuisia harjoitteita, niin kirjallisia kuin videoitakin. Pisara-kampanjan aikana luvassa on myös erityisiä viikkoharjoitteita.

Seuraa somessa ja osallistu viikkokisoihin!

Seurojen käyttöön tarkoitetut Pisara-lisenssit ovat maksullisia, ja Pisara-kampanjan ensimmäisen viikkokisan palkintona onkin Pisaran ilmainen käyttö vuodeksi 2015. Kun olet rekisteröitynyt Pisaran käyttäjäksi ja pyytänyt pääsyä joukkueeseen Pisara 2.0, muista merkitä oma seurasi Pisara-profiiliisi. Seura, jolla on eniten rekisteröityneitä käyttäjiä Pisara 2.0 -joukkueessa helmikuun loppuun mennessä, voittaa maksuttoman Pisara-lisenssin!

Pisaran uutisia voit myös seurata sosiaalisessa mediassa. Pisaran kuulumisia löydät Uimaliiton Facebookista, sekä Pisaran Twitter- ja Instagram-tileiltä seuraamalla käyttäjää tunnuksella @pisarauliitto.

pisara.uimaliitto.fi ja mobiilisivut: mpisara.uimaliitto.fi

Infoa Pisarasta: www.uimaliitto.fi