Pieksän Kuutit uusi Sinettiseura

#UUTINEN 11.4.2014

Pieksän Kuutit auditoitiin Uimaliiton uusimmaksi Sinettiseuraksi keskiviikkona 9.4. Seuran yhteisöllisyys, avoimuus ja yhdessä tekemisen ilo huokuu hyvin kaikessa tekemisessä. Onnittelut ansaitusta Sinetistä!

Pieksän Kuutit on Uimaliiton 15. Sinettiseura. Sinettiseurojen edustama arvopohja rakentuu lapsen ja nuoren parhaan edistämiselle. Lapsen ja nuoren paras liikunnassa ja urheilussa on yksilön kasvun ja kehityksen tukemista sekä lapsuuden ja nuoruuden kunnioittamista. Lasten ja nuorten urheilussa tärkeää on ilo, innostus, oppiminen ja kehittyminen sekä kaveruus ja yhdenvertaiset mahdollisuudet osallistua.

Tutustu Uimaliiton Sinettiseuroihin ja Sinettitoimintaan. Tutustu Pieksän Kuuttien toimintaan. Kuuttien uimareita osallistuu tulevana lauantaina Varkauden Kevätuinteihin, joten heitä voi onnitella kisoissa!