Osallistu UINTI-lehden valokuvakisaan!

#UUTINEN 22.12.2011

Nyt on aika käydä läpi vuoden valokuvasatoa, sillä alkuvuodesta 2012 valitaan jälleen Vuoden uintiurheilukuva. UINTI-lehden valokuvakilpailu toteutetaan nyt jo neljättä kertaa.

Lähetä meille vuoden 2011 aikana otettu uintiurheiluun liittyvä valokuva. Kuvan aihe voi olla mitä tahansa uintiurheiluun liittyvää, uintia, uimahyppyjä, taitouintia, vesipalloa tai mitä tahansa vesiaihetta...

Kilpailuun 11.1.2012 mennessä lähetetyt kuvat julkaistaan Uimaliiton nettisivuilla 16.1. - 14.2., jolloin yleisö voi niitä myös äänestää. Äänestysvaiheessa kuvat julkaistaan ilman kuvaajan nimeä. Äänestyksen tulokset kuvaajineen sekä kilpailun kuvasatoa julkaistaan UINTI-lehdessä 1/2012. Luvassa on yllätyspalkintoja.

Viime vuoden valokuvakisan satoa: www.uimaliitto.fi/kuvakilpailu

Toimi näin:

1. Valitse vuonna 2011 ottamasi uintiurheiluaiheinen valokuva (yksi kilpailukuva valokuvaajaa kohti). Varmista