Osallistu Uinti-lehden valokuvakilpailuun!

#UUTINEN 31.12.2014

Vuosi on lopussa ja Uinti-lehti avaa jälleen Vuoden uintiurheilukuva -kilpailun. Voit osallistua kilpailuun vuonna 2014 ottamallasi valokuvalla. Kilpailukuvat julkaistaan Uimaliiton nettisivuilla.

Uinti-lehti järjestää Vuoden uintiurheilukuva 2014 -valokuvakilpailun. Kilpailuun voi osallistua vuoden 2014 aikana kuvatulla valokuvalla. Kuvassa tulee näkyä vettä ja aihe voi olla uintia, uimahyppyjä, taitouintia tai vesipalloa.

Kilpailuun otetaan mukaan 18.1.2015 mennessä lähetetyt valokuvat. Kuvat julkaistaan Uimaliiton nettisivuilla ja 23.1.–8.2. niitä voi myös äänestää. Äänestysvaiheessa kuvat julkaistaan ilman kuvaajien nimiä.

Kuvakilpailun satoa, kuvaajien nimet ja kilpailun tulokset  julkaistaan Uinti-lehdessä 1/2015.

Toimi näin:

1. Valitse paras vuonna 2014 ottamasi vesi- ja uintiurheiluaiheinen valokuva. Varmista, että kuvasi täyttää alla olevat tekniset vaatimukset.
  2. Anna kuvallesi enintään neljän sanan pituinen nimi. Kerro kuvausajankohdasta ja -paikasta. Muista myös oma nimesi, paikkakuntasi ja puhelinnumerosi.
  3. Lähetä kilpailukuvasi edellä mainituin tiedoin sähköpostin liitteenä 18.1.2015 mennessä osoitteeseen: uintilehti@uimaliitto.fi
  4. Lähettämällä kuvasi kilpailuun annat Uimaliitolle oikeuden julkaista kuvan Uimaliiton nettisivuilla ja Uinti-lehdessä.

Kuvan tekniset vaatimukset

Kilpailukuvan tulee olla kuvatiedostona jpg-muodossa. Tulostettuja valokuvia ei hyväksytä.

Kuvan koko tulee olla mahdollisimman suuri, vähintään 1200 pikseliä kuvan jokaisella sivulla. Mitä enemmän pikseleitä, sitä parempi. Näin varmistetaan kuvan laadukas painojälki ja riittävä koko Uinti-lehdessä.

Uinti-lehti pidättää oikeuden rajoittaa kilpailuun osallistuvia valokuvia eettisin tai yksityisyyden perustein.

Vuoden 2013 kuvakilpailun valokuvia voi katsoa Uimaliiton kuvagalleriasta.