Muista uusia lisenssisi 14 vrk ennen kisoja!

#UUTINEN 17.8.2016

Kauden 2016–2017 lisenssit ovat nyt myynnissä. Muistathan, että kilpaileminen on mahdollista vain 14 vuorokautta ennen kisoja lunastetulla lisenssillä, joten toimi heti!

Uusi lisenssikausi alkaa 1. syyskuuta. Kauden 2016–2017 lisenssinosto on nyt avattu, ja voit lunastaa ja maksaa lisenssin helposti netissä. Lisenssi tulee lunastaa viimeistään 14 vuorokautta ennen ensimmäisiä kilpailuja, muuten kilpaileminen ei ole mahdollista.

Lunasta lisenssi täältä: lisenssi.sportti.fi

Hinnat ja vakuutukset ennallaan

Uimaliiton Blue Card -lisenssin vakuuttajana toimii edelleen Keskinäinen Vakuutusyhtiö Pohjantähti. Myös lisenssien hinnat ovat samat kuin lisenssikaudella 2015–2016.

Vuonna 2001 tai sen jälkeen syntyneet lunastavat B- tai VPB-lisenssin. Vuonna 2000 tai sitä ennen syntyneet (70-vuotiaaksi asti) lunastavat A- tai VPA-lisenssin (VP tarkoittaa vesipallon harrastajia). Jos on syntynyt ennen vuotta 1946, tai käyttää omaa urheilutapaturmavakuutusta, voi lunastaa myös vakuutuksettoman Blue Cardin, tällöin tulee antaa oman urheilutapaturmavakuutuksen vakuutusnumero, sekä varmistaa, että kyseessä on nimenomaan kilpaurheilun kattava vakuutus.

Blue Card lisätiedot, hinnat ja omavastuut