Marraskuussa tapahtuu: Uimaliitto Areena!

#UUTINEN 6.9.2017

Ilmoittautuminen on avattu marraskuun 11. päivä Helsingissä järjestettävään tapahtumapäivään. Uimaliitto Areena sisältää syyskokouksen, seurapäivän ja Uintiurheilugaalan. Tule mukaan!

Hotelli Crowne Plazassa Helsingin Töölössä on juhlavat puitteet järjestää ensimmäinen Uimaliitto Areena -tapahtumapäivä. Uimaliitto Areena käynnistyy aamupäivällä liiton syyskokouksella, jossa muun muassa valitaan puheenjohtaja ja hallituksen jäseniä seuraavalle kolmivuotiskaudelle.

Iltapäivä on pyhitetty HuiSin hyvälle seurapäivälle, joka kutsuu mukaan kaikkien jäsenseurojen toimijoita kuulemaan laadukkaasta seuratoiminnasta, Uimaliiton HuimaSeurojen ja Sinettiseurojen esimerkkien kuljettamina.

Uimaliitto Areena päättyy juhlaillalliseen Uintiurheilugaalassa, jossa palkitaan kauden 2016–2017 ikimuistoisimpia hetkiä, urheilijoita ja valmentajia.

Juhlavasti hyvässä seurassa

– Suomalaisissa uimaseuroissa toteutetaan upeaa toimintaa, ja Uimaliitto Areena -tapahtumapäivä on hyvä näyteikkuna sille. Olisi upeaa saada tämän seuraperheen edustajat taas yhdessä koolle, oppimaan ja juhlimaan, sekä kenties solmimaan uusia kontakteja muiden samanhenkisten kanssa, rohkaisee toiminnanjohtaja Eerika Laalo-Häikiö.

Uimaliitto Areenan ilmoittautuminen on nyt avoinna. Syyskokoukseen vaaditaan kaikilta valtakirja, ja etukäteen ilmoittautuneille kokousedustajille tarjoillaan myös kahvit ja lounas. HuiSin hyvään seurapäivään ja Uintiurheilugaalaan voi ilmoittautua samalla kertaa. Hinnat ovat esillä Uimaliitto Areena -sivulla.

Kaikki päivän tapahtumat sijoittuvat Hotelli Crowne Plazaan Mannerheimintiellä. Hotelliin on myös tarjolla erikoishintainen majoitus Uimaliitto Areenan osallistujille, jolloin on mahdollisuus huippulaadukkaaseen majoitukseen saman katon alla. Majoitustarjous on voimassa 16.10. asti.

Lue lisää ja ilmoittaudu!