Markkinajohtaja Hau-Hau Uimaliiton kumppaniksi

#UUTINEN 1.2.2017

Koirien täysravintovalmistuttaja ja maahantuoja Hau-Hau Champion on Uimaliiton kumppani vuoden 2018 loppuun asti.

Hau-Hau Champion -tuoteperhe kattaa koirien täysravintotuotteet, herkut sekä lelut ja tarvikkeet. Hau-Hau Championin takana on vuonna 1999 toimintansa Tampereelta aloittanut Prima Pet Premium Oy, jonka kissanruokatuotemerkki Prima Cat onkin tuttu uintiurheiluperheelle vuosien 2015 ja 2016 kumppanuudesta. Vuoden 2017 alussa Prima Pet Premiumin näkyvyys Uimaliiton toiminnassa vaihtuu siis Hau-Hau Championin brändiin.

– Me olemme tukeneet jo pitkään nuorisourheilua laajasti täällä Pirkanmaalla, lentopalloa ja jääkiekkoa esimerkiksi, eli käytämme useita prosentteja liikevaihdosta urheilusponsorointiin. Nyt haluamme Hau-Haulle näkyvyyttä ja kuuluvuutta myös uima-altaille, kertoo toimitusjohtaja Petri Tiitola Prima Pet Premiumista.

Hau-Hau Champion on yli 60 vuotta vanha brändi, jonka Tiitola osti 1990-luvulla Saarioiselta. Vuonna 1955 syntynyt Hau-Hau on tänä päivänä Suomen suurin ja myydyin koirien täysravinto.

– Hau-Hau Champion on hyvä lisä Uimaliiton kumppaniperheeseen. Totta kai uintiurheiluväelläkin on paljon lemmikkejä, ja tällä polulla Prima Catin kumppanuus oli hyvä aloitus. Arvostan Hau-Haun vahvaa mukanaoloa urheilusponsoroinnissa, sanoo Uimaliiton toiminnanjohtaja Eerika Laalo-Häikiö.

www.hauhau.fi