Liittohallitukseen kolme jäsentä syyskokouksesta

#UUTINEN 10.11.2018

Suomen Uimaliiton sääntömääräinen syyskokous järjestettiin lauantaina 10.11. Helsingissä hotelli Seurahuoneella. Paikalla oli 29 jäsenseuraa ja kokouksen puheenjohtajaksi kutsuttiin Tero Matkaniemi.

Valitut liittohallituksen jäsenet kukitettiin syyskokouksessa. Kuva: Jussi Salminen

Syyskokous hyväksyi vuoden 2019 toimintasuunnitelman ja talousarvion.

Uimaliiton liittohallituksen jäsenistä erovuoroisina vuoden 2018 lopussa ovat Lotta Långström, Ari Mononen ja Emilia Uusitalo. Ehdolle liittohallituksen jäseniksi kaudelle 2019–2021 asettuivat Lotta Långström, Ari Mononen (jota kokouksessa edusti Tero Matkaniemi), Ville Riekkinen, Sirja Rytkönen ja Hanna-Maria Seppälä.

Cetus Espoon esittämä Seppälä keräsi syyskokoukselta suurimman äänisaaliin liitohallitusvaalissa, 89 ääntä. Hänen lisäkseen liittohallitukseen valittiin myös uutena jäsenenä HTU Stadin esityksestä Riekkinen ja jatkokaudelle Joensuun Uimaseuran esityksestä Mononen.

Liittohallitusvaali

Hanna-Maria Seppälä                  89 ääntä