Konferenssi on nyt avoinna!

#UUTINEN 26.4.2018

Suomi isännöi kansainvälistä Learn to Swim and Coach -konferenssia syyskuussa Vierumäellä. Katso vaikuttava puhujalista ja ilmoittaudu mukaan. Jos toimit nopeasti, säästät rahaa 20.5. asti.

Learn to Swim and Coach järjestetään tänä vuonna Suomessa Uimaliiton ja Uimaopetus- ja Hengenpelastusliiton toimesta. Vierumäelle saapuu 28.–30. syyskuuta yli 20 tasokasta luennoitsijaa, ja koska konferenssi on kansainvälinen, on luentokielenä englanti. Konferenssille on avattu omat sivut osoitteessa uimaliitto.fi/learntoswim

Kaikkea maan ja taivaan väliltä

Puuduttavaa teoriapläjäystä ei tarvitse pelätä syyskuun viimeiseltä viikonlopulta, sillä konferenssin ohjelmassa on paljon myös suoraa käytäntöä, eli Vierumäen allasosastokin tulee tutuksi.

– Ohjelma on todella monipuolinen, siitä löytyy paljon mielenkiintoista aihetta lapsuus- ja valintavaiheen toteuttamiseen mahdollisimman monipuolisena. Ohjaajan ja valmentajan osaamisen tärkeys korostuu aiheissa, kertoo Uimaliiton koulutusvastaava Outi Kokko-Ropponen.

Kansainvälisiä ja kotimaisia helmiä

Learn to Swim and Coach -konferenssi on oiva tilaisuus myös verkostoitua yli rajojen. Luennoitsijoiden osaamista kuullaan muun muassa Briteistä, Kanadasta, Tanskasta ja Australiasta. Erinomainen esimerkki on Brasiliasta kotoisin olevan fysiikkavalmennuksen ekspertti Pedro Valadão. Mukana on myös kotimaisia valmennuksen ja opettamisen asiantuntijoita.

Hyödynnä Early Bird!

Syyskuun loppuun on vielä aikaa, mutta aikainen ilmoittautuja hyötyy eniten. Konferenssin hinta on edullisimmillaan 20. toukokuuta asti. Huomaathan, että majoitus tulee varata erikseen. Tutustu ohjelmaan ja yksityiskohtiin konferenssin sivuilla!

Seuraa myös Facebookissa!

#learn2sc