Kolme suomalaista LEN:n uusiin komiteoihin

#UUTINEN 16.5.2016

Euroopan uimaliitto valitsi kokouksessaan Lontoon EM-uintien alla uudet komiteat kuhunkin lajiin nelivuotiskaudelle 2016–2020. Uusi suomalaisnimi komiteoissa on Ville Riekkinen.

Uinnin Tuomariklubin johdosta tuttu Ville Riekkinen on valittu Euroopan uimaliitto LEN:n uintikomiteaan. Riekkinen on tiettävästi ensimmäinen suomalaisjäsen nimenomaan uintikomiteassa, johon on myös eniten pyrkijöitä. Nykyään 14-jäsenisen uintikomitean puheenjohtajana pitkäaikaisen Sören Korbon (Tanska) korvasi Espanjan Alfonso Wucherpfenning, varapuheenjohtajana toimii nyt Britti Craig Hunter ja sihteerinä Andrea Thielenhaus Saksasta.

LEN:n taitouintikomitean puheenjohtajana jatkaa Ulla Lucenius, sekä masterskomitean jäsenenä Suomen Uimaliiton puheenjohtaja Sami Wahlman.

Komiteoiden kokoonpanot osoitteessa: len.eu

Henkilöt