Kokeile uutta sähköistä Uinti-lehteä!

#UUTINEN 5.3.2014

Uinti-lehti on uudistunut tuntuvasti vuodelle 2014. Ensimmäinen uusi lehti ilmestyi tiistaina, ja se on luettavissa nyt vapaasti myös Uimaliiton sivuilla, käy katsomassa!

Uinti-lehden voi lukea nyt myös netissä!

Uinti-lehden numero 1/2014 on lehden pitkässä historiassa ensimmäinen, jonka voi lukea painetun lehden lisäksi myös näköislehtenä netissä. 56-sivuinen Uinti-lehden näköislehti on näin helposti saatavilla ja mukava lukea esimerkiksi taulutietokoneella.

Uinti-lehti on uudistunut myös ulkonäöllisesti ja rakenteellisesti. Lehden alkuun on tullut uusi palsta, Kaakelit, jossa jaetaan uintiurheilun ja -liikunnan maailmasta lyhyitä uutisia. Kaakelit-palstalle voi myös lähettää uutisvinkkejä, ja toimitus toivookin lukijoilta aktiivisuutta. Uutta on myös se, ettei Uinti-lehdessä julkaista enää lainkaan kilpailukutsuja, niitä julkaistaan vain Uimaliiton nettisivuilla.

Lehden päivittyneen ulkoasun on suunnitellut Mika Ruusunen ja taitosta huolehtii Sivusopin Liisa Suonsivu. Päätoimittajana jatkaa Jussi Salminen. Asiantuntijuudessa Uinti-lehti luottaa moniin avustajiinsa ympäri maan, jotka ovat merkittävä apu lehden tuottamisessa.

Lue uusin Uinti-lehti tästä!