Kansainvälinen tuomariklinikka Espoossa

#UUTINEN 9.5.2017

Uimaliitto järjestää yhteistyössä Euroopan uimaliitto LEN:n kanssa kansainvälisen vesipallon tuomariklinikan juhannuksen alla Espoossa. Klinikan vetää ulkomainen LEN:n kouluttaja.

Espoon Leppävaaran urheilupuistossa 16.–18. kesäkuuta järjestettävän vesipallon tuomariklinikan tarkoituksena on edistää vesipallotuomareiden osaamista, sekä yhdenmukaistaa lajin sääntötulkintoja. Klinikka on englanninkielinen ja se on avoin myös ulkomaisille vesipallon tuomaritoiminnassa mukana oleville.

Klinikka koostuu viiden tunnin sessioista kolmen päivän aikana, joissa paneudutaan kansainvälisiin vesipallosääntöihin ja niiden tulkintoihin. Klinikka sisältää paljon harjoituksia ja testejä, sekä videoaineistoa. Myös käytännön harjoittelua on mukana Espoossa pelattavan turnauksen myötä. Kaikkiin osioihin osallistuneet tuomarit saavat klinikasta LEN:n osallistumissertifikaatin.

Lue lisää ja ilmoittaudu