Hyvää joulua ja menestystä vuodelle 2016!

#UUTINEN 23.12.2015

Uimaliiton 109. toimintavuosi on lähestymässä loppuaan. Ennen olympiavuoden ja Uimaliiton 110 vuotta -juhlavuoden alkamista on aika toivottaa rauhallista joulua kaikille uintiurheilun ja -liikunnan ystäville.

Vuonna 2016 juhlitaan Suomen Uimaliiton 110-vuotista taivalta. Juhlavuosi näkyy kilpailuissa, tapahtumissa, Uinti-lehdessä ja sosiaalisessa mediassa koko vuoden ajan. Juhlavuoden päätapahtuma on lauantaina 12.11.2016 Hämeenlinnassa. Tällöin järjestetään niin syyskokous, juhlaseminaari, valmentaja- ja ohjaajafoorumi kuin Uintiurheilugaalakin. Uimaseurat kutsutaan mukaan juhlavuoden tunnelmaan erilaisin toimenpitein. Lisätietoa on luettavissa myöhemmin Uimaliiton verkkosivuilla. Tervetuloa juhlimaan!

Toimisto joululomalla 4.1. asti

Uimaliiton toimisto on suljettuna 23. joulukuuta ja 3. tammikuuta välisen ajan. Toimisto palvelee jälleen 4. tammikuuta alkaen arkisin klo 9–16. Rauhallista joulua!