Fiilistele hienolla Norppauinti-lakilla!

#UUTINEN 27.8.2012

Norppauinti käynnistyy Savonlinnasta tiistaina 28. elokuuta. Osta Norppauinti-uimalakki ja tue saimaannorpan suojelutyötä! Muista myös seurata Norppauintia YLE:n kanavilta 7.9. asti.

Norppauinti-uimalakkia saa sinisenä tai punaisena!

Norppauinti-uimalakkia voi tilata netissä Essenuoto-shopista 15 euron hintaan. Jokaisesta myydystä lakista lahjoitetaan 5 euroa WWF Suomen saimaannorpan suojelutyöhön.

Lakkeja on rajoitettu määrä, joten tilaa heti syksyn siistein uimalakki osoitteesta www.essenuoto.fi tai osta se Helsingin Mäkelänrinteen uintikeskuksen Essenuoto-kaupasta!

Katso Norppauinnin starttia tiistaiaamuna!

YLE TV1 Aamu-tv seuraa tiistaina 28. elokuuta Norppauinnin starttia jo aamutuimaan Savonlinnassa. Uinti käynnistyy klo 9.15, ja sitä ennen Aamu-tv välittää lähtötunnelmia Savonlinnan torilta. Norppauimari Kimmo Ohtosta haastatellaan noin klo 8.20. Mukana myös Kimmon valmentajana toimiva Uimaliiton Krista Terämaa.

Iltaisin YLE TV1:n Puoli seitsemän seuraa Norppauinnin vaiheita tiistaista perjantaihin klo 18.30-19.00. Uinti päättyy Lappeenrantaan perjantaina 7. syyskuuta. Tervetuloa reitin varrelle!

Mikä on Norppauinti?

Lue Norppauinnista lisää ja lahjoita saimaannorpan suojelutyöhön!

Norppauinti myös Facebookissa!