Ehdota Vuoden uintiurheilutekoa!

#UUTINEN 11.10.2017

11. marraskuuta Uintiurheilugaalassa palkitaan muun muassa Vuoden uintiurheiluteko. Se voi olla mikä tahansa positiivisesti uintiurheilun kulttuuriin, toimintatapoihin tai ilmapiiriin vaikuttanut ilmiö tai teko.

Ehdota ja osallistu Silja Linen risteilylahjakortin arvontaan!

Uintiurheilugaalassa 11.11. palkitaan Vuoden urheilijat ja valmentajat, mutta yleisö voi ehdottaa palkittavaksi Vuoden uintiurheilutekona myös muita ilmiöitä, kuin urheilijoita tai valmentajia. Uimaliiton liittohallitus valitsee esityksistä voittajan, joka julkaistaan Uintiurheilugaalassa. Ehdottaa voi kuka vain.

Mikä sinulle on jäänyt erityisenä mieleen vuoden ajalta?

Anna oma esityksesi 26.10. mennessä ja perustele sitä hieman. Kaikkien ehdottajien kesken arvotaan 3 kpl arvokkaita Silja Linen risteilylahjakortteja Helsingistä Tukholmaan myös viikonloppulähdöille.

EHDOTA VUODEN UINTIURHEILUTEKOA TÄSTÄ!

Tule mukaan Uintiurheilugaalaan (ilmoittautumiset 24.10. mennessä)

Vuoden uintiurheiluteot

2015 Tuomas Kaarion Suomenlahden yliuinti