Ehdota Vuoden uintiurheilutekoa ja tule juhlimaan!

#UUTINEN 26.11.2014

6.–7. helmikuuta järjestettävässä Uintiurheilugaalassa palkitaan vuoden 2014 valintoja ja muun muassa Vuoden uintiurheiluteko, jota sinäkin voit ehdottaa! Tule kaverisi kanssa gaalailemaan!

Uintiurheilugaala Baltic Queenilla Helsingistä Tallinnaan 6.–7.2.2015 on tarkoitettu kaikille uintiurheilun ystäville. Olipa lajisi vesipallo, taitouinti, uimahypyt tai uinti, tule mukaan juhlimaan hyvässä seurassa. Uintiurheilugaala kutsuu mukaan harrastajat, valmentajat, seuratoimijat ja fanit, ainoa rajoitus on 18 vuoden ikä, jolloin mukana tulee olla huoltaja.

Lue lisää gaalan ohjelmasta: www.uimaliitto.fi/gaala

Mikä Sinuun vaikutti uintiurheilussa vuonna 2014?

Uintiurheilugaalassa julkistettavaa ja palkittavaa Vuoden uintiurheilutekoa voit ehdottaa netissä. Ehdottamalla osallistut myös TallinkSiljan risteilyetukorttien arvontaan.

Vuoden Uintiurheilutekoa voi esittää kuka tahansa uintiurheilun ja vesiliikunnan parissa toimiva henkilö tai yhteisö. Uintiurheiluteko voi olla mikä tahansa positiivisesti uintiurheilun ja vesiliikunnan kulttuuriin, toimintatapoihin tai ilmapiiriin vaikuttanut teko.

Mikä oli uutta ja erilaista? Mikä vuodesta jäi erityisesti mieleen?

Ehdota Vuoden uintiurheilutekoa tästä!

Ota kaveri mukaan, sillä hyteissä tulee olla vähintään kaksi, enintään neljä juhlijaa. Jokaisen tulee ilmoittautua erikseen mainiten hyttikaverinsa ilmoittautumislomakkeella. Hyttiluokkia gaalaan on tarjolla neljä. Ilmoittautuminen päättyy 6.1.2015, ilmoittaudu ajoissa!

Sitovat ilmoittautumiset tästä!