Ehdota Vuoden Uintiurheilutekoa 2016!

#UUTINEN 22.9.2016

Uintiurheilugaalassa 12.11. palkitaan Vuoden Uintiurheiluteko, johon sinä voit ehdottaa palkinnon saajaa. Tällä kertaa Vuoden Uintiurheiluteon ajanjaksona toimii kausi 2015–2016. Mikä sinulle jäi positiivisena tekona tai ilmiönä mieleen?

Mikä oli uutta ja erilaista?

Mikä jäi kaudesta 2015–2016 erityisesti mieleen?

Ehdota 16.10. mennessä ja voita palkinto!

Täytä ehdotuksesi tästä!

Vuoden Uintiurheilutekoa voi esittää kuka tahansa uintiurheilun ja vesiliikunnan parissa toimiva henkilö tai yhteisö. Uintiurheiluteko voi olla mikä tahansa positiivisesti uintiurheilun ja vesiliikunnan kulttuuriin, toimintatapoihin tai ilmapiiriin vaikuttanut teko. Ajanjaksona on kausi 2015–2016, sekä vuoden 2015 alku.

Uimaliiton 110 vuotta -juhlatoimikunta valitsee ehdotuksista voittajan ja palkitsee Vuoden Uintiurheiluteon Uintiurheilugaalassa 12. marraskuuta Hämeenlinnassa. Kaikkien ehdottaneiden kesken arvotaan tuotapalkintoja.

Muistatko?

Vuoden 2014 Uintiurheilutekona palkittiin Tuomas Kaarion Suomenlahden yliuinti! Palkinto luovutettiin Uintiurheilugaalassa helmikuussa 2015 Itämerellä. Samalla kerrattiin kuluneen vuoden tähtihetkiä ja muita ehdotuksia Vuoden Uintiurheiluteoksi.