Bruce Campbell Uimaliiton kumppaniksi

#UUTINEN 25.2.2015

Suomen Uimaliitto ja toimistotarvikkeiden maahantuoja ja asiantuntija Bruce Campbell ovat solmineet vuoden 2017 loppuun ulottuvan yhteistyösopimuksen.

Bruce Campbell on kotimainen perheyritys, jolla on jo 80 vuoden kokemus toimisto- ja ATK-ratkaisuista. Uimaliitto luottaa Bruce Campbellin asiantuntijuuteen tulostus- ja asiakirjapalveluissa laadukkailla ja helppokäyttöisillä ratkaisuilla.

– Bruce Campbell varmistaa Uimaliitolle helppokäyttöiset ja luotettavat asiakirjapalvelut, joita tarvitsemme päivittäin. Minusta on hienoa, että tällaisia välttämättömiäkin arkipäivän asioita voidaan ratkaista kumppanuuden kautta, Uimaliiton toiminnanjohtaja Eerika Laalo-Häikiö sanoo.

– Tuemme Suomen uinnin ja urheilun kehitystä yhteistyössä Uimaliiton sekä useiden eri uimaseurojen kanssa. Mielestäni urheilun tukeminen tällaisessa taloudellisessa tilanteessa on erittäin tärkeää ja satsaus tulevaisuuteen, sillä kyllä se talouskin vielä nousee, vie aikaa ja vaatii paljon, mutta niin vaatii huipulle pääseminenkin. Itse innostuin uinnista tutustuttuani Esa ja Jani Sieviseen noin kuusi vuotta sitten, arvostan suuresti ihmisiä, jotka jaksavat tehdä määrätietoisesti töitä unelmiensa eteen, Bruce Campbellin myyntijohtaja Seppo Serovuo sanoo.