Arena jatkaa Uimaliiton pääkumppanina

#UUTINEN 20.1.2017

Uintivarustevalmistaja Arena jatkaa Uimaliiton pääyhteistyökumppanina seuraavankin olympiadin, eli vuoden 2020 loppuun saakka.

Italialainen uintivarustevalmistaja Arena aloitti yhteistyön Suomen Uimaliiton kanssa vuoden 2013 alussa. Ensimmäinen sopimuskausi sai jatkoa vuoden 2017 alussa, joten Suomen maajoukkueet edustavat Tokioon päättyvän olympiadinkin loppuun asti Arenan varusteissa. Sopimuksen yhteistyön jatkosta allekirjoitti Arenaa maahantuovan Vandernetin toimitusjohtaja Antti Blåfield:

– On helppoa lähteä jatkamaan yhteistyötä, kun ensimmäinen nelivuotinen oli näin menestyksekäs. Kyllä suomalaisuimareihin on luottoa ja tuntuu, että myös junioripuolella on vahvoja tulokkaita, Blåfield kertoo.

Arena on vahvasti mukana kansainvälisessäkin huippu-uinnissa ja on tämän hetken menestyineimpiä valmistajia vaikkapa Rion olympiauintien tuloksilla mitattuna.

– Yhteistyömme on toiminut oikein hyvin ja on tärkeää, että maajoukkueurheilijoillamme on käytössä parhaat ja laadukkaat varusteet, kertoo Uimaliiton toiminnanjohtaja Eerika Laalo-Häikiö.

Liiton kumppanuuden ohella Vandernet on solminut myös urheilijakohtaisia Arena-kumppanuuksia.

– Hyvillä urilla mennään sielläkin puolella, urheilijat ovat olleet tyytyväisiä ja luottavat hyvien varusteiden myötä vahvasti myös omaan tekemiseensä, Blåfield jatkaa.

Arena Suomi Facebookissa: @arenawaterinstinctsuomi

www.vandernet.com/arena