Äänestä Sykähdyttävintä urheiluhetkeä – eli Mattia!

#UUTINEN 11.12.2013

Urheilugaalassa 14. tammikuuta julkistetaan muun muassa urheilutoimittajien valitsema Vuoden urheilija 2013. Uimari Matti Mattssonin MM-pronssiuinti on yleisön äänestettävissä vuoden Sykähdyttävimmäksi urheiluhetkeksi.

Matti Mattssonin huikea menestys MM-kilpailuissa tuotti kaksi ehdokkuutta Urheilugaalaan. Kuva: Jussi Salminen

Suomen Urheilugaala julkisti ehdokkaansa keskiviikkona. Yleisö voi äänestää 17 ehdokkaasta vuoden 2013 Sykähdyttävintä urheiluhetkeä. Yksi ehdokkaista on Matti Mattssonin MM-pronssiuinnin aiheuttamat kylmänväreet elokuun alussa Barcelonassa.

Äänestyksen ensimmäinen vaihe on alkanut, ja kestää 31.12. asti. Silloin ehdokkaista jatkoon pääsevät kymmenen eniten ääniä saanutta. Puhelinäänestyksen finaalivaihe jatkuu kymmenen eniten ääniä saaneen ehdokkaan kesken suorana Ylen TV2-kanavalla 14.1.2014 klo 20-22 lähetettävän Suomen Urheilugaalan televisioinnin loppuhetkille saakka

Matti Mattsson on ehdolla myös Vuoden läpimurto -sarjassa. Siinä hänellä on kilpakumppaneina alppihiihtäjä Andreas Romar ja suunnistaja Venla Niemi.

Urheilutoimittajien liiton jäsenten vuosittain valitsema Vuoden urheilija julkaistaan myös Urheilugaalassa 14. tammikuuta. Mattsson on luonnollisesti ehdolla myös Vuoden urheilijaksi.

Äänestä Mattia heti!

Soittamalla numeroon: 0700 79 213
(puhelun hinta on 1 euro + pmm)

Lähettämällä tekstiviesti U13 numeroon 173 172
(tekstiviestin hinta 1 euro, sis.alv.)

Puhelinäänestyksen tuotolla tuetaan nuorisourheilua.

Katso kaikki ehdokkaat Suomen Urheilugaalan sivuilta.

Henkilöt

Matti Mattsson