Uinnin kilpailuhaku 2019/2020 auki 16.2. asti!

17.1.2018

Uinnin kansallisten kilpailuiden haku vuodelle 2019 sekä kansallisten arvokilpailuiden haku vuodelle 2020 löytyy osoitteesta http://kisahaku.uimaliitto.fi.

Määräaika hakemuksille on poikkeuksellisesti jo 16.2.2018.

Hakuajan päättymisen jälkeen liiton kilpailutyöryhmä käsittelee kansallisten arvokilpailuiden hakijat ja valitsee järjestäjät 2020 kilpailuihin.

Kansallisten kilpailuiden osalta menettely on muuttunut ja erillistä kalenterikokousta ei enää järjestetä. Kansallisen kilpailun järjestäjän kannattaa olla itse aktiivinen ja seurata mitä kilpailuja on samalle ajankohdalle jo anottu ja pyrkiä välttämään samalla alueella ja samalle kohderyhmälle pidettäviä kisoja samaan aikaan.

Maaliskuun aikana voi vielä vaihtaa vapaasti 16.2. mennessä tulleita kilpailuhakuja päällekkäisyyksien korjaamiseksi. Edelleen kilpailuiden saaminen kalenteriin on mahdollista tämän jälkeen muiden seurojen antaessa luvan. Näitä muutoksia koordinoi liiton Kilpailutyöryhmän Antti Vilppola (antti.vilppola@uimaliitto.fi) sekä Ville Riekkinen (ville.riekkinen@uimaliitto.fi).