Nuorten EM-kisat 2018 etsii assistenttia!

9.11.2017

Suomen Uimaliitto ja Nuorten EM-kilpailut 2018 etsii

PROJEKTIASSISTENTTIA

ajalle 1.3.–31.7.2018 tai sopimuksen mukaan.

Suomen Uimaliitto ry järjestää Euroopan Uimaliiton (LEN) luvalla 25.6.–8.7.2018 Nuorten Euroopan mestaruuskilpailut uimahypyissä, taitouinnissa ja uinnissa. Uimahyppy- ja uintikilpailut järjestetään Helsingissä Mäkelänrinteen uintikeskuksessa ja taitouintikilpailut Tampereen uintikeskuksessa. Kilpailuihin osallistuu n. 1500 urheilijaa 45 eri Euroopan maasta ja mukana on n. 250 vapaaehtoista.

Haemme assistenttia hoitamaan monipuolisia kilpailujen projektihallinnon tehtäviä. Olet työskentelytavoiltasi palveluhenkinen ja järjestelmällinen. Sinulla on hyvät tietotekniset taidot ja pidät ihmisten kanssa työskentelystä. Assistentin työ sisältää mm. ilmoittautumisten, majoitusvarausten, akkreditointien vastaanottamista, rekisteröintiä, tilastointia ja näiden toimintojen koordinointia sekä muita erikseen kilpailujen järjestelyihin liittyviä tehtäviä. Kansainväliset yhteydet tapahtuvat englannin kielellä. Muu kielitaito on eduksi.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoivomuksineen 1.12.2017 mennessä sähköisesti osoitteella rolf.mikkola@uimaliitto.fi

Lisätietoja: Rolf Mikkola, NEM 2018 pääsihteeri, puh 050-5555 505.

Nuorten EM-kisojen nettisivut: www.ejc2018.fi