Haku Uimaliiton työryhmiin 2019–2020

4.12.2018

Haku työryhmiin on avoinna kaikille kiinnostuneille!

Hae itse, aktivoi seuratoimijoita, jaa tietoa!

Uimaliiton työryhmät ovat kaksivuotisen toimintakautensa loppumetreillä. Haemme nyt jäseniä seuraavalle kaksivuotiskaudelle 2019–2020.  Organisaatiossa on tarjolla monta mielenkiintoista ja antoisaa tehtävää, jossa voi olla vaikuttamassa ja kehittämässä uintiurheilua ja -liikuntaa eri näkökulmista. Haku on avoin kaikille, joilla on osaamista, halua ja innostusta kehittää Uimaliiton ja sen jäsenseurojen toimintaa.

Mihin työryhmään sinulla tai seurasi toimijoilla on osaamista?

Työryhmien toimintaa ohjaa yhteinen Uimaliiton ohjesääntö, johon voi tutustua Uimaliiton  verkkosivuilla. Työryhmien lisäksi yhteistä kehittämistyötä tehdään erilaisissa verkostoissa (Tähtiseurat, HuimaSeurat, kouluttajat, Tuomariklubi jne).  Haku kattaa seuraavat työryhmät:

• olosuhteiden kehittämisryhmä

• kilpailutyöryhmä

• uimahyppyjen asiantuntijaryhmä

• taitouinnin asiantuntijaryhmä

• vesipallon asiantuntijaryhmä

Lisätietoja työryhmähausta antaa toiminnanjohtaja Sanna Airaksinen, puhelimitse 040 5499 626 tai sähköpostitse  sanna.airaksinen@uimaliitto.fi

Seuroilta toivotaan rekrytointeja

Haku on avoinna 31.12.2018 asti. Jokainen tehtävistä kiinnostunut hakija täyttää  hakulomakkeen.  Hakemus täytetään henkilökohtaisesti eikä seuran tarvitse erikseen esittää henkilöä tehtävään. Seuroilta kuitenkin toivotaan aktiivisuutta osaavien ja innostuneiden toimijoiden rekrytoinnissa. Liittohallitus nimeää työryhmien puheenjohtajat ja jäsenet tammikuussa pidettävässä kokouksessa.  Työryhmiin valituille järjestetään yhteine Kick off -tilaisuus lauantaina 2.2.2019 Helsingissä.