Cetus Espoo rekrytoi toiminnanjohtajaa

28.11.2018

Cetus Espoo ry. on vuonna 2005 toimintansa aloittanut Suomen suurin uimaseura. Uintiurheilulajeissa Cetus on viime vuosina ollut menestynein seura Suomessa ja seura tarjoaa kilpailukykyiset harjoitteluolosuhteet ja valmennuksen kilpa- ja mastersuimareille, vesipalloilijoille ja taitouimareille. Kilpaurheilun lisäksi seura järjestää laajasti kurssitoimintaa ja uimaopetusta Espoossa. Liikutamme eri toiminnoissamme n. 25 000 espoolaista vuosittain.

Cetus on Olympiakomitean, lajiliittojen ja aluejärjestöjen yhteisen laatuohjelman mukainen Tähtiseura. Seurassa työskentelee vuosittain yli 130 koko- ja osa-aikaista työntekijää. Visionamme on olla Suomen menestyvin seura vedessä sekä iloisin ja laadukkain espoolainen liikuttaja.

Cetus on päättänyt muuttaa seuran kilpailutoiminnan organisointia ja muutosten takia haemme

TOIMINNANJOHTAJAA

vastaamaan uimaseuramme kilpaurheilun kehittämisestä edelleen ja muusta operatiivisesta toiminnasta.

Tehtävässäsi vastaat Cetuksen urheilullisista tuloksista ja koko seuran toiminnasta strategian mukaisesti. Toimit henkilökunnan esimiehenä ja vastaat työntekijöiden kehittämisestä sekä vapaaehtoistyön järjestämisestä seuran tavoitteiden mukaisesti. Vastaat kokonaisuutena Cetuksen toiminnasta ja taloudesta, mukaan lukien varainhankinta. Toiminnanjohtajana rakennat ja ylläpidät yhteistyösuhteita seuran eri sidosryhmien kanssa. Näistä tärkeimpiä ovat Espoon kaupunki ja seuran hyväksi vapaaehtoistyötä tekevät henkilöt.

Raportoit työstäsi Cetuksen hallitukselle. Tehtävä on tällaisena uusi.

Edellytämme sinulta

Toiminnanjohtajana sinulla on näyttöä kilpaurheilutoiminnan johtamisesta ja olet kokenut muutosjohtaja. Lisäksi olet innokas kilpaurheilun ja seuratoiminnan edistäjä, ja omaat erinomaiset vuorovaikutustaidot. Liiketoiminnallinen osaaminen on eduksi. Kommunikoit seuran organisaatiossa ja sidosryhmissä selkeästi ja johdonmukaisesti. Hyödynnät palautetta itsesi ja työntekijöiden kehittämiseksi. Luot yhtenäistä seurahenkeä ja uskallat uudistaa.

Sinulla on laajat verkostot kotimaassa ja mahdollisesti ulkomailla. Omaat tehtävään soveltuvan kokemuksen ja hoidat sujuvasti kansainvälisiä yhteyksiä myös englannin kielellä.

Tarjoamme sinulle

Tarjoamme mielenkiintoisen ja haasteellisen tehtävän suomalaisen uintiurheilun suurseurassa, jossa tarjoamme elinikäistä vesiliikuntaa Espoossa, opetamme uimaan ja mahdollistamme uintiurheilun aloittelijasta kansainväliselle huipulle.

Hakuohjeet ja lisätiedot

Lisätietoja antaa Kalle Rasinmäki, puheenjohtaja 2019 alkaen, puh. 040 5664250.

Lähetä seuran hallitukselle osoitettu hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen 31.12.2018 mennessä osoitteeseen kalle.rasinmaki@cetus.fi